Etiketler

#alisveris (1) #blog (1) #hediye (1) #yilbasi (1) aksesuar (4) alışverış (1) alışveriş (2) angry birds (1) anket (1) ayakkabı (1) babet (1) bakım (1) bileklik (3) bilezik (2) blog (3) cekilis (1) cilt (1) Çekiliş (1) çivi (1) decor (1) dekor (1) dekorasyon (1) deri (1) desen (1) disney (1) doğal (1) ear (2) ear cuff (2) englishhome (1) ev tekstili (1) ferforje (1) fiyat (1) flash bellek (1) flormar (1) french (1) geometri (1) gift (1) hediye (3) home (1) ilginç (2) indirim (3) istanbul (2) kampanya (2) kırlenr (1) kimyasal (1) kolye (2) kozmetik (2) kurukafa (2) kurutucu (1) küpe (2) lush (1) lush ürünleri (1) mağazam (2) matematik (1) moda (4) natürel (1) neon (1) nevresim (1) noel (1) oje (1) oje kurutucu sprey (1) online (1) online satış (2) orjinal (1) Özel ders (1) pabuç (1) pembe (1) pink (1) sale (2) siyah (1) slipper (1) sprey (1) stil (1) stilmarkam (1) superga (1) superga ayakkabı (1) süper (1) sürpriz (1) takı (1) tasarım (1) teknoloji (1) temizlik (1) toshiba (1) trend (7) twitty (1) usb (2) usb flash bellek (1) yılbaşı (2) yilbasi (1) zara (1) zımba (2) zincir (2)

21 Aralık 2012 Cuma

Affedinnn!!

Kızlarr gerçekten affedin!
O kadar aksilik hastalık sevinç mutluluk biraraya gelip beni buldu ki!
Önce grip,sonra diş tedavisi olma zorunluluğum , iş başvurum ve işe kabulum derkeeeen ihmal ettiğim çok şey oldu. (Başta blogum olmak üzere )
Neyse çok uzatmadan hemen habere geçiyorum.
Yılbaşı çekilişi yapıyorum bildiğiniz üzere.
Hediyelere karar vermiş durumdayım.
Sizlerden küçük ricalarım olmak üzere dağıtmak istiyorum.
Sıradaki postum hediyeleşmek isteyen pıtırcıklara gelsin diyorummmm.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder