Etiketler

#alisveris (1) #blog (1) #hediye (1) #yilbasi (1) aksesuar (4) alışverış (1) alışveriş (2) angry birds (1) anket (1) ayakkabı (1) babet (1) bakım (1) bileklik (3) bilezik (2) blog (3) cekilis (1) cilt (1) Çekiliş (1) çivi (1) decor (1) dekor (1) dekorasyon (1) deri (1) desen (1) disney (1) doğal (1) ear (2) ear cuff (2) englishhome (1) ev tekstili (1) ferforje (1) fiyat (1) flash bellek (1) flormar (1) french (1) geometri (1) gift (1) hediye (3) home (1) ilginç (2) indirim (3) istanbul (2) kampanya (2) kırlenr (1) kimyasal (1) kolye (2) kozmetik (2) kurukafa (2) kurutucu (1) küpe (2) lush (1) lush ürünleri (1) mağazam (2) matematik (1) moda (4) natürel (1) neon (1) nevresim (1) noel (1) oje (1) oje kurutucu sprey (1) online (1) online satış (2) orjinal (1) Özel ders (1) pabuç (1) pembe (1) pink (1) sale (2) siyah (1) slipper (1) sprey (1) stil (1) stilmarkam (1) superga (1) superga ayakkabı (1) süper (1) sürpriz (1) takı (1) tasarım (1) teknoloji (1) temizlik (1) toshiba (1) trend (7) twitty (1) usb (2) usb flash bellek (1) yılbaşı (2) yilbasi (1) zara (1) zımba (2) zincir (2)

24 Kasım 2012 Cumartesi

KULAĞA DİKKAT




Kızlar duymayanınız kalmasa da bir de ben geçeyim şu trendin üzerinden.

Bahsettiğim aksesuar 'ear cuff '.
Çoğu mağazada artık bulunabilen bu kulak aksesuarları dikkat çekmenizin önemli parçalarından biri.
Beğendiğim parçalar olsa da kimini de gerçekten kaba buluyorum.
Ünlülerden de ear cuff kullananların sayısı oldukça fazla.
Benim yaşadığım şehirde bunlardan yok , ben bulamadım , beğenmiyorum , nasıl alıcam diye dertlenen arkadaşlarıma da yardımcı olmayı bir borç bilip onlara gönderebilirim. (bilgi ve sipariş için : stilmarkam@gmail.com ) 

 İşte size birkaç örnek; siz de cuff larınızı alın ve benimle paylaşın. :)





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder